|
Veel bedrijven in de promo en gifting branche dachten lange tijd dat dropshipment efficiënt was. Tot ze nu de rekening zien. Met name wanneer een klant meerdere cadeaus naar één adres bestelt.
-Meerdere zendingen per order -Meer verpakkingen -Hogere verzendkosten -En een klant die 3 pakketjes krijgt in plaats van 1 Dat voelt niet premium. Dat voelt rommelig. En weinig duurzaam. En toch blijft bijna iedereen het zo doen. De vraag is niet óf het werkt. De vraag is hoeveel marge je ongemerkt laat weglekken. En hoe lang je klant dit nog accepteert. Hier laat je ongemerkt geld liggen. Wij kunnen je daarbij helpen.
0 Opmerkingen
Laat een antwoord achter. |
|
RSS-feed